استخدام در شرکت مهرتاش سپاهان

فرصت های جدید و تجربه های نوین را در ارتقای شغلی خود در شرکت مهرتاش سپاهان را کشف کنید. این شرکت مجموعه ای از پرسنل مجرب، متعهد و با دانش روز دنیا را در اختیار داشته و اکنون نیز برای شما موقعیتی فراهم شده است تا به این مجموعه صنعتی بپیوندید. دانشجو، محقق، متخصص حرفه ای ایرانی یا بین المللی باشید، با حرفه تخصصی خود تفاوت های درخشانی را برای جامعه خود ایجاد کنید. 

اطلاعیه

احتراماً به اطلاع تمامی متقاضین گرامی که در طی تابستان سال 1397 در وب سایت شرکت مهرتاش سپاهان اقدام به ارسال رزومه کرده اند، می رساند:
جهت بررسی دقیق تر تقاضاها، لطفاً اطلاعات را در فرم جدید استخدام تکمیل نمایید.

آن شرکت پیشاپیش، از همکاری شما گرامیان کمال تشکر را دارد.

متخصصین مالی و حسابرسی داخلی

Financial

شرکت مهرتاش سپاهان در زمینه های امور مالی، مالیاتی و نیز حسابرسی داخلی از علاقمندان این حوزه ها که دانش و سابقه ای برجسته دارند جهت همکاری پیشنهاد ارسال رزومه را برای شما ارائه نموده و برای شروع همکاری از شما متخصصین عزیز دعوت به اقدام می کند.

سایر دپارتمان ها

 

در صورتیکه در بخش هایی غیر از مواردی که در این صفحه موجود است، تبحر داشته و تمایل به آغاز همکاری با شرکت مهرتاش سپاهان دارید، لطفاً از طریق فرم زیر، رزومه و مشخصات خود را برای ما ارسال فرمایید. اگر چنانچه رزومه شما مورد تایید و یا فرصت شغلی موجود بود، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

دپارتمان های بازرگانی، تدارکات، تبلیغات و روابط عمومی

اگر تجربه ای درخشان در زمینه های بازرگانی داخلی و بین الملل، در زمینه های تبلیغات، بازاریابی و یا روابط عمومی سابقه برجسته ای دارید، می توانید از طریق ارسال رزومه خود در این بخش، با ما در ارتباط بوده و نیاز خود را با ما در میان بگذارید.

دپارتمان های تولید، R&D و سیستم ها و روش ها

چنانچه توانایی خاصی در زمینه های تولید، تحقیق و توسعه و همینطور سیستم ها و روش ها در مباحث شیمی، مهندسی صنایع و … در خود سراغ دارید می توانید رزومه خود را برای ما ارسال فرمایید تا در اسرع وقت و در صورت نیاز با شما تماس بگیریم.

لطفا برای ورود اطلاعات مورد نظر جهت استخدام در شرکت مهرتاش سپاهان، فرم اطلاعات فرم جدید استخدام را تکمیل فرمایید.