توصیه ای ارزشمند در زمینه استفاده از شیشه شوی خودرو

آب یا مایع شیشه شوی؟ کدامیک بهتر است استفاده شود؟

ممکن است در شرایطی قرار گرفته باشید که خودرو شما نیاز به مایع شیشه شوی پیدا کرده باشد و از طرفی فروشگاهی که مخصوص تجهیزات کمکی اتومبیل است در اطراف شما وجود نداشته باشد. در چنین زمانهایی خیلی از  ما وسوسه به استفاده از آب به جای مایع شیشه شوی شده ایم و امیدوار بوده ایم که با این ترفند بتوانیم خودمان را از شر انعکاس نورهای آزاردهنده که حاصل کثیفی شیشه جلوی ماشین است، رها کنیم. این شرایط یعنی زمان آن رسیده است که مخزن شیشه شوی اتومبیلمان را دوباره پرکنیم و وسوسه پرکردن آن با آب به سراغ ما می آید. اما بهتر است از این راه حل صرف نظر کنید و دنبال راه بهتری باشید. شاید راه بهتر این باشد که همیشه اطمینان حاصل کنید که هرچند کم ولی مقداری مایع شیشه شوی برای پر کردن مخزن شیشه شوی ماشین در منزل ذخیره داشته باشید.

چگونه مایع شیشه شوی را به درستی تعویض و استفاده کنیم؟

چند روش برای آنکه اطمینان حاصل کنید که در منزلتان به اندازه کافی مایع شوینده شیشه جلوی اتومبیل در اختیار است، وجود دارد. یکی از آنها خرید انبوه این مایع از فروشگاهای مخصوص اتومبیل است. اما این راهکار موجب می شود که فضای زیادی از پارکینگ یا منزل شما به گالن بزرگی  حاوی این مایع آبی رنگ اختصاص پیدا کند یا آنکه این مایع به فضای خانه شما نشت کند و آسیب برساند، لذا به شما راه حلی بهتر و البته مقرون به صرفه بهتر را پیشنهاد می کنیم و آن خرید یک بطری تغلیط شده از مایع شیشه شوی اتومبیل مهرتاش است که می تواند حجم بسیار خوبی از نظر قیمتی را در اختیار شما بگذارد.

هنگام استفاده از این ماده تغلیظ شده، چگونه تشخیص دهیم که چه مقدار مایع شوینده باید مورد استفاده قرار گیرد؟

اول از همه تشخیص دهید که مخزن مخصوص مایع شوینده شیشه جلو خودرو شما چه مقدار حجم و گنجایش دارد. اینگونه اطلاعات معمولا در دفترچه راهنمای مربوط به خودرو درج می شود که اگر نبود میتوانید با یک جستجو سریع اطلاعات مربوطه را در اینترنت پیدا کنید. هنگامی که گنجایش مخزن شیشه شوی را تعیین کردید، می بایست میزان مایع شیشه شوی تغلیظ شده برای اضافه کردن به مخزن را تشخیص دهید. در تابستان به ازای هر گالن 30 سی سی و در زمستان به ازای هر گالن حدود 120 سی سی اضافه می گردد. مقدار مشخص شده از مایع شوینده را به مخزن اضافه کنید و سپس مخزن را از آب پر نمایید.

با اضافه کردن مایع شوینده تغلیظ شده ی شیشه جلو اتومبیل مهرتاش به مخزن می توانید  پول، زمان و فضای بیشتری برای خود ذخیره کنید. تنها کافی است که آب مورد نیاز را بعد از اضافه کردن این مایع به مخزن شیشه شوی خودرو اضافه نمایید.

از طرفی اضافه کردن تنها آب مقطر به مخزن شیشه شوی اتومبیل شما، می تواند به دلایل مختلف ایده بدی به حساب آید. اگر این کار را آزمایش کنید، از انجام آن پشیمان خواهید شد. افشان شدن آب مقطر بر روی شیشه جلوی اتومبیل به عنوان مایع شوینده حلال و روان و برای از بین بردن کثیفی های شیشه جلوی خودرو به شمار نمی آید. بنا براین جرم و کثیفی های روی شیشه بهم می چسبند و به گونه آلودگی را روی شیشه جلوی خودرو گسترش می دهند که وضوح دید راننده را نیز کم می کنند. از طرفی آب مقطر بسیار آهسته تر از مایع شوینده تبخیر می شود و از این لحاظ بیشتر روی سطح شیشه باقی می ماند و شما مجبور به استفاده از برف پاک کن در مدت زمان بیشتری هستید. اگر بر اساس نیاز مثلا در طول زمستان مجبور به اضافه کردن آب به مخزن شوید متوجه مایع شوینده یخ زده روی سیستم پمپاژ و خرابی سیستم مخزن خواهید شد که موجب می شود سیستم نتواند شست و شوی شیشه را بخوبی انجام دهد و حتی در مواردی شما مجبور خواهید شد که برخی از قسمتهای سیستم را به دلیل خرابی تعویض کنید.

برای ایمنی و سلامت مشتریان همواره محصول شوینده تغلیظ شده ی شرکت مهرتاش سپاهان را در دسترس و آماده برای مشتریان حفظ نموده ایم. شما می توانید محصول شوینده تغلیظ شده ی شرکت مهرتاش سپاهان را هم اکنون  سفارش داده و آن را تحویل بگیرید.