حضور فعال شرکت مهرتاش سپاهان در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران (اردیبهشت 1401)

بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی و صادرات جهانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه میزبان ۱۲۰۰ شرکت داخلی و ۴۴ شرکت خارجی یا نمایندگی شرکت های خارجی بود.

شرکت‌های حاضر در این دور از نمایشگاه افزون بر شرکت‌های ایرانی، ملیت‌هایی از ۱۱ کشور جهان شامل ایتالیا، اسپانیا، امارات، کره‌جنوبی، سوئیس، آلمان، اوکراین، آفریقای جنوبی و بلژیک  همچنین نمایندگان بلندپایه‌ای از شرکت‌های خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند.

از میان ۹۰۸ غرفه یاد شده، ۸۱۵ عنوان مربوط به شرکت‌ها، ۲۳ عنوان مربوط به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، ۷۰ شرکت‌ دانش‌بنیان، نوپا و پارک‌های فناوری است.

در این نمایشگاه ۸۲۸ غرفه در فضای سرپوشیده و ۸۰ غرفه نیز در فضای باز جاگذاری شده‌ است.

این نمایشگاه در روز جمعه 23 ارديبهشت ماه با حضور ” مهندس جواد اوجی ” وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و در زمان برگزاری نمایشگاه، همه روزه نشست‌های تخصصی و فنی با حضور متخصصان صنعت نفت، گاز و پتروشيمي و مسئولان دولتی برگزارشد و حاضرین درجلسه، ضمن تبادل تجربه، در خصوص آخرین یافته‌های علمی، به بحث وتبادل نظر پرداختند.

در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان نیز با عرضه مدرن‌ترین وکارآمدترین محصولات استاندارد خود،‌ در بازار جهانی، به رقابت با دیگر همتایان خود پرداختند.
كارشناسان فنی و فروش شركت مهرتاش سپاهان نیز به معرفی و ارائه جدیدترین محصولات روانكار و مواد شیمیایی مورد استفاده در صنايع  پرداختند كه مورد استقبال بازدیدكنندگان قرار گرفت.

ریاست‌ محترم جمهوری صبح روز دوشنبه 26 اردیبهشت، از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و تحولات این حوزه قرار گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *